KURUMSAL

HAKKIMIZDA

Daha önce her biri uluslararası firmalarda görev almış genç ve dinamik yöneticileri ve çalışanları ile güçlü bir sinerji yakalayan Deckon, 2008 yılında İstanbul merkez olmak üzere Kayseri ve Mersin bölgelerinde Rockwool bünyesinde bulunan Rockfon markasının distribütörlüğünü alarak faaliyetlerine başlamıştır. Geçen zaman zarfında, Amerika menşeili taşyünü tavan paneli üreticisi USG, Alman menşeili taşyünü tavan paneli üreticisi AMF ve OWA, İsveç’li ahşap tavan ve duvar paneli üreticisi GUSTAFS ile akustik sıva üreticisi Alman SCHERFF’in de distribütörlüklerini almış ve pazardaki payını hızla yükseltmiştir. 2012 yılı sonunda kendi tesislerinde üretimine başladığı Deckon Premium metal asma tavan sistemleri, Deckowood akustik ahşap tavan ve duvar panelleri ile Deckofix taşıyıcı sistemleri markaları ile sektöründeki konumunu sürekli güçlendirmiş ve bugün genel fiyat-performans prensibiyle asma tavan sektöründe pazar payını hızla büyüterek sektörünün en büyük firmalarından biri haline gelmiş ve hem yurtiçi hem yurtdışında pek çok projeyi başarıyla tamamlamıştır. Kuruluşundan beri bayileşme sürecine büyük önem vermiş ve bayi ağını son kullanıcılara en iyi hizmeti verebilmek için birer stratejik ortak olarak görmüştür.

Deckon bugün, en küçük projeden en geniş çaplı veya özel uzmanlık gerektiren özel projelere kadar geniş bir segmentte tavan çözümleri ve teknik çözüm ortaklığı sunmaktadır. Her tür proje ve müşteri talebine uygun ürün ve hizmet sunarak, en basit ya da en sofistike projelerde çözüm ortaklığı yapabilmektedir.

Misyon

Dünya markalarının kalitesini, üreticisi olduğu Deckon markalarının güvencesiyle birleştirerek hem yurt içinde hem yurt dışında sektörünün en önde gelen firmaları arasında yer almak.

Vizyon

Faaliyet göstermiş olduğu alanlarda daima en iyiyi hedefleyerek bir dünya markası olmak.

İş geliştirme
En alttan en üst seviyeye kadar sürdürülebilir büyüme sağlamak
Müşteri portföyünü ve karşılıklı ticareti geliştirmek
Yeni ürün, servis ve hizmetler ile müşterii ve son kullanıcıyı desteklemek
Kültürel duyarlılık ve işgücü çeşitliliğini teşvik etmek

Müşteri memnuniyetini sağlamak
Müşterilerinin görüş ve stratejilerini anlamak
Son kullanıcıların beklentilerini anlamak
Müşteri ve tüketicilerin ihtiyaçlarını belirlemek ve çözüm sunmak
Müşteri ve tedarikçiler arasında sıkı bağlar oluşturmak
Çevresel ve toplumsal ihtiyaçlara duyarlı olmak

Bireysel ve takım performansını maksimize etmek
Doğru insanları doğru pozisyona yönlendirmek
Hedef ve performans değerlendirme sistemi uygulamak
Yenilikçiliği teşvik etmek
Sorumluluklarını dürüst ve güvenilir bir çizgide yerine getirmek

Pozitif çalışma ortamı oluşturmak
Cesaret ve takım etkileşimini sağlamak
Mükemmelliği fark edip ödüllendirmek
Karşılıklı rekabet avantajını sağlamak
Yapıcı iletişimi teşvik etmek
Bütün çalışanları için güvenli eğlenceli çalışma ortamını oluşturmak